Wednesday, April 7, 2010

malaysia petronas grand prix.

1998. 1998 merupakan tahun keramat yang membawa sukan termahal di dunia ke malaysia.malaysia mempunyai litar sukan permotoran formula satu di sepang. lebih dikenali dengan sepang international circuit. SIC. namun demikian, pada tahun ini 2010 baru aku berpeluang untuk melihat lansung dengan mata kepala di litar sepang ini. pada penganjuran yang ke 12 kalinya.

namun ternyata, ini mungkin rezeki ku untuk menyaksikan sukan termahal dunia. mendengar deruman enjinnya cukup untuk membuat anda teruja. membuatkannya lebih manis aku menyaksikan perlumbaan formula satu dari coporate suite. bilik yang dilengkapi penghawa dingin, empat LCD screen, makanan & minuman serta hospitality yang bertaraf lima bintang. cs13.

setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada maybank kerana telah memberi tiket. mana nak mampu,coporate suite kot. org kata "lifetime exprience". semua disediakan oleh pihak maybank. termasuklah sticker parking yang bernilai rm50. sticker parking sajoo..
ahmad faiz bin razali



before the race started. crowd memang ramai. most of them are foreigner



this the view from the suite. you can see the driver make pitstop. you can see nico n schumacher name on the mercedes gp pit stop.

my shoes. car passing by. super fast man.

crowd

the winner of malaysia petronas grand prix sebastian vettel.. vettel finished rhe race.


abaikan perempuan tu.


p/s. semua gambar disnap oleh nokia n82. camera hp sajoo.