Saturday, February 27, 2010

perang king dan kiwi

azrin osman atau lebih dikenali dengan pangilan king telah mengisytiharkan perang dengan aku. sebentar tadi beliau telah mengisytiharkan peperangan di ym. ngeh3. sedutan daripada titah perintah king osman. haha


muhammad osman: wajib bwk kalo x x leh masuk blik
ahmadfaizrazali: toh la ang
muhammad osman: ***tat luuu
ahmadfaizrazali: panggil ustaz osman br hang tw
muhammad osman: lalala
muhammad osman: takat nak mgadu baik x yah jd anak jantan
muhammad osman: jom lawan exam kali ni laaa
muhammad osman: heheheh
ahmadfaizrazali: exam bila?
muhammad osman: sem 2
ahmadfaizrazali: carried mark bel aku rendah
muhammad osman: sama la aku pun
ahmadfaizrazali: toh laaa
ahmadfaizrazali: critical sume 19
muhammad osman: btoi la
muhammad osman: 260 aku
ahmadfaizrazali: aku due2 rendah
muhammad osman: blah la wei
ahmadfaizrazali: x prcye suda
muhammad osman: huhu
muhammad osman: buah yg x leh pcaya buah kiwi

dan aku menyahut cabaran daripada beliau. kita lihat pointer siapa lebih hebat sem ni.
ohh. untuk makluman pointer king semester lepas ialah 3.6 dan aku 3.4 sajoo. so berperang la kita. diingatkan supaya berperang dengan care yang sihat. i can do it bebeh

1 comments:

beruang said...

ampa perang 2..
aku perang nan petak n adik..
huhu