Thursday, October 22, 2009

harini aku mmg bosan gle. bagun pagi tros dugaan melande. ceyy. pagi ke? dlm pkol 11 cmtu aku bangun. bangun jee leher aku sakit. wah. aku igt kejap je sakit tu tapi smpi ke mlm. arghh. rase mcm OKU. segala bende yang aku buat sakit pegerakan aku sgt terhad. ditamabah pula dengan luka lutut aku yg belom baik sepenuhnya.harini aku tdo lebih bnyk drpd biase. sbb aku dah xde option lain dah nk buat. sgt sakit. tp yg pelikya knpe sakit ni bertahan sunggoh lame.


persoalan skrg,smpi ble leher aku nk kembali normal. esk mahu keluar,tetapi nnt aku terpakse menelengkan kple. itu perkara yg paling menjengelkan. tetapi aku terpakse melakukannya juga sbb untuk mengelakkan kepala dan tengkuk aku dari terus sakit.

tp keadaan semakin puih setelah aku menelan beberapa pil. ubat yg diberi oleh doctor Ruby.
tapi sakit itu masih ada. tp aku berharap pada esok hari leher aku akan kembali normal.
bolehlah aku menjalankan rutin harianku spt biase tanpa sebarang kesakitan.

sekian..

3 comments:

.rda. said...

weyy, meh aku bengkok kan leher kau. haha.

nadirah_nor said...

sakit leher..hmmm dah nk mati arr mknenye tuh;p

ahmad faiz said...

nor : haha. gila do.. aku dala x cukop phle lagi nk mati. dose berlambak laa. haha.

rda : aku agak dah. kau nk ambil kesempatan jee. haha. pantang ade peluang. :-p