Monday, October 19, 2009

haarggh.

dah puas dah aku mengeliat. aku pon dah puas guling2. aku rase otak aku ni semakin hari semakin lembab. lagi lembab dari sipot babi. mane tak nye. seharian aku tido. tak tido pon guling, online, makan,psp. itulah rutin harian ku yg amat membosankan. haha. pada setiap hari aku menantikan mlm. sebab time mlm je x bosan. hehe.


nk tahu sbb ape? haha. lu pikir la sendiri. harini aku tak keluar mane2. so hari ni amat bosann. serious bosan gle. cm gampang. dah x tahu dah nk buat ape. akhirnye aku mengonlinekan diri.
ape yang patot aku buat ye? ntah. aku pon xde jawapannye. nk nek vespa jalan2 segan pulak. yelaa, bunyi dah mcm kapal perang. boleh jadi isu tu buat gaduh. tapi siap.. sape cucok angin alamatnye makan lah asap 2 stroke yee. x sabar nk habis pantang. boleh jumpa ah soon. siapakah ah soon?dia ialah apek yg tgl di rawang. mengapa ingin berjumpa sama dia? nnt dia setkan mainjet balik.boleh test power. hehe

emmph. petang ni,ape patot aku buat? nk main bola tp cm xok je.. hari dah gelap,mcm nk hujan. sekali lagi aku akn mati kutu. argh. mampus la aku mcmni lame2. nak keluar,duit dah xde. duit kat bank pon dah nak smpi lantaii, puloh2 je tgl. mne nk korek duit if nk keluar nnt. hishh. runsing aku. tp tu xpee.blkng kire. tp mls nk keluar,nnt habis duit.if duit turon mcm hujan br lepas nk keluar evryday.

tibe tibe aku trse mcm nk habis cuti cepat. tp aku x tahu ble bukak balik. sekali lagi aku runsing.. memikirkan result final dan ble cuti nk habis. yela foundation U lain dah nak masuk balik da tp aku still x tw ble result nk keluar.

0 comments: