Sunday, September 12, 2010

mandi sama sama.

salam lebaran.


ada cerita yang ingin dikongsi. ini bukan cerita lawak tapi ini cerita penuh dengan kasih sayang. kasih sayang seorang saudara lelaki dengan saudaranya yang juga lelaki.

semalam petang aku sampai kuala terengganu. setelah beberapa jam kebas pungkoq,akhirnya sampai juga. tak lah jam sangat tapi bila nk masuk town jd jam sebab trafic light.

sempat jugak la raya kat sebuah rumah semalam. the best part is,aku masih muda sebabnya aku masih dapat duit raya. hihi.

so nak jadikan cerita lepas beraya kitaorg balik rumah. sampai sampai dah magrib. kene la mandi en. nk solat. tapi biasa la aku suka menangguh dan bilik air rumah tok aku ni limited. then masa aku nak mandi sedara aku pon nk mandi jugak. aku tanpa segan silu ajaklah dia mandi sama sama. pelik dan retard. gua gurau je mula mula. tapi last last mandi sama sama jugak.

jangan risau tak ada benda pelik berlaku. ketika kami mandi pakaian dalam masih melekat di kulit. ada gambar,budak budak ni amik time tgh mandi tp xmahu share. malu la nnt kalau share.

eh,btw umur aku 19 umur sedara aku 21. teringat zaman muda muda dulu. =)

3 comments:

Amirah Cantik said...

muka tak matang sebab tu dapat duet raye.

Unknown said...

hahha, kecik2 selalu lah weh buat gini.


aku kurg yakin sikit x de pape berlaku. ehem. haha, ok, gurau.

beruang said...

dear,i jels + marah neyh...
sanggop u wat ceni..
2 yg i x nk bg u pegi ..
sob3