Saturday, August 21, 2010

terima kasih bobo



bismillah.

pertama sekali terima kasih yang tak terhingga kepada bro bobo kerana sanggup meraikan kami warga pl3d. terima kasih juga pada umi bobo,kerana sudi masak untuk kami,juga tidak dilupakan kepada adik adik bobo dan ayah beliau.

paling penting terima kasih kepada makcik bobo,kerana bagi pinjam anak dia. eh baby dia. baby tu tersangat la comel. hee.

lama dah x dukung baby,tak main dengan baby. hihi. tadi sempat la main main dengan baby tapi still tak puas.


nampak tak kasih sayang kat situ.
bila la nk ada baby sendiri. huahuahua.

11 comments:

DOLCEshasha said...

nak pegang baby pun kekok . haha

Atikah Khalil said...

amboi gatai naaaaaa

beruang said...

mirah,kiwi tny 2h,bila nk ad baby snirik?
haha

ayuri89nadia said...

heeheh..i love baby..rndu jugak nak pgg baby taw..nak dpt baby sndri lmbt ag..arapkan anak buah lmbt ag dpt jpe..sob3..

p/s view my blog okesh!! follow n drop some commnt plish

ahmad faiz said...

shasha. ehh. mane ada kekok. biasa je tu. yg penting nampak kasih sayang. haha

ahmad faiz said...

gatai?? apesal pulak. dah mmg lumrah. hihi

ahmad faiz said...

nnt dah kawin adelah baby sendiri. hihi. itu pon nak tanya. podah.

ahmad faiz said...

siapa yang tak suka baby kn?

Amirah Ks said...

bear bongek!!

beruang said...

asal bongek plak?
haha

Muhammad Sofwatuddin said...

sama2 suma yg sudi dtg..=)