Thursday, July 8, 2010

nota untuk ahmad faiz.

tak perlu la nk warwarkan result muet dpt band berapa. it is not a good thing to know. i mean my result. indeed it is quite pain to take it. but thats the fact. whatever happen we need to face it.


maybe rezeki aku belum sampai. maybe aku ada buat silap yang menyebabkan rezeki aku sampai lambat. mungkin ini yang terbaik untuk ketika ini. HE knows better. ada hikmah disebalik apa yang berlaku.

memang rasa sangat kecewa. tapi saya tahu dan sedar apa sangatlah kekecewaan saya klw nk dibandingkan dengan kekecewaan orangtua saya. saya mintak maaf. adakah sekadar memohon maaf dapat menyembuhkan pilu di hati mereka. tidak.

saya sedih dengan diri saya kerana tidak dapat membalas jasa ibubapa saya. mereka sering memberikan yang terbaik. tapi apa yang mereka dapat?? kosong.

tapi jika saya terus bersedih adakah ini akan mengubah keadaan kepada lebih baik?

ahmad faiz bin razali bangkitlah dari lenamu. jangan engkau terus bersedih. bangkitlah,kejarlah. masih belum terlambat. masih punya satu peluang. gunalah sebaik mungkin.

salam.

8 comments:

Idy Saha said...

eh jangan down kiwi.
insyaALLAH ada rezeki kau tu,
caya lah kpd ALLAH.
sesungguhnya, kau pasti akan bjaya jua.
=)

Anonymous said...

rilek2.kite same2 usaha ambik lgi sekali.yeah,HE knows better

senandung semalam said...

lex ok..?
sabr2

beruang said...

lex bhai..
still got chance,..
strive 4 ur best..
i know u can do it...
jgn lupa Allah..

fakrul_roslan said...

b strong kiwi..

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

i always by ur side

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

i always by ur side

Amirah Ks said...

fushoooo.. hihihihi