Thursday, July 29, 2010

iklan

yes. akhirnya,dapat jugak letak iklan dalam blog. hihi. bukan senang nk letak,lagi lagi dalam keadaan internet lambat mcm penyu berenang atas darat. fuhh. penat tunggu..


tak dinafikan aku ber blog untuk suka suka. juga tidak dapat dinafikan blog aku ni memang tak segempak blog lain. tapi biarlah,nk bubuh jugak. lgpun blog aku ni mcm kosong. atleast bila dah ada iklan meriah la sikitkn. dpt pulak iklan yg kelip kelip memang dah mood raya lah blog aku nnt. haha. so akhirkata rajin rajin la klik kat iklan tu.

terima kasih.

4 comments:

Amirah Ks said...

x bole blah. haha

Atikah Khalil said...

kalu earnings kau byk, aku la tu tukang klik byk2. thanks to me hahaha XD

ahmad faiz said...

amirah ks,padahal awk jeles en.blog awk lame dah tak ber entri.

ahmad faiz said...

atikah khalil terima kasih banyak2. hihi. aku ada klik jugak sama kau. haha.