Wednesday, May 26, 2010

sibuk sibuk

aku memang teruja gila. yes. sgt excited dan sangat tak sabar. kurang dari 48 jam aku akan bertolak ke kuala terengganu. kenapa terengganu?



orang lain sibuk packing nk balik kedah,tapi aku tak pack lagi. brg utk ke terengganu pun aku x pack lagi. ape laa nk jadi. ape barang pack awal awal. :-)



masa semua course mate smpai sibuk sibuk nk balik atau ada yg dah ada kat sana (uitm kedah) aku masih nk berseronok. hihi.



my destination weekends ni bukan sg petani tetapi perhentian. pulau perhentian.



it will be a little gamble since kitaorg x book lagi chalet. tak dapat nak book. most of the chalet kt situ (pulau perhentian kecil) tak terima reservation. so kene walk in and might end up sleep under the shade of stars. what i mean is merempat kat pulau. for me it doesnt matter as it will be a new exprience. but it is better to have a proper place to sleep. tapi x tahu if all of us can accept if kitaorg tido merempat kat pulau.



merempat baru la backpacker en. so. this will be my 1st trip with my friends. and its not easy to organise it. hehe. basically saya dan haziq yg plan. tp kawan2 lain still ada bagi sumbangan idea. trip ni akan melibatkan 8 org.



yes. perhentian memang famous among the local n tourist. sebab tempat ni memang lawa sangat so memang tak sabar.




tapi,selagi tak sampai perhentian,anything can happen. risau pon ade jugak sebenarya. takut ada yg tarik diri atau ada aral melintang yg membantutkan percutian kami.

3 comments:

beruang said...

ceyt...
padan la xleh blik uitm awal...

Amirah Ks said...

bestnyeeee

ahmad faiz said...

bear : mmg tak la aku balik awal. hihi

bya : best la agaknya ;D