Saturday, March 20, 2010

oh cuti.

semua orang pon dah tahu. sekarang semua pelajar asasai uitm sedang bercuti. mungkin ada yang baru 3 hari dan mungkin ade yang dah nk masuk seminggu pon. mcm aku,kami pelajar part2 pre law PI 005. so, selamat bercuti lah. manfaatkan cuti anda sebaik baiknya dengan perkara yang berfaedah mahupun yang tidak berfaedah. haha. asalkan anda semua selamat. but better if uall spend your holiday wisely. prepare kan diri anda untuk semester tiga yang amat mencabar. aku dah survey dah senior2 part 3 sem ni. memang mencabar pon. subject makin tough. adess. macam manae la nk skor sem depan. harap2 pointer aku utk sem ni tak jatuh. so sem depan x payah la nk risau sgt pasal pointer. but still kene struggle la kan. em.

so,utk muet,aku tak prepare ape2 pon lagi. terlalu banyak bazir kan masa kt tido. sejujurnya,i dun like it either. the way i spent my time. mcm orang takde matlamat,tujuan. padahal aku ada. ihave a number of target to be achieved during this break. my first is to prepare my self for muet. yes. muet. this is the thing that alwyas bother me. always mingling in my brain. so band 5 huh.i need to spend n i will spend 3 hours a day with the exercise book n english newspaper. tell me if that is not enough. starting from monday. second is to gain my fitness back. i dun have any plan yet but ithink i will join my former school football team training. actually there are two more but i dont think that i will write it here since this laptop is in critical condition.

* if ade spelling error faham2 la ye. x dpt nk cek. screen laptop ni dah mcm lampu raya dah. kelip2. adess.

5 comments:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Woohaaa, aku pun dah nak start buat latihan untuk muet. Takut takut.

Nor atau Nad said...

selamat bercuti ea faiz

Dya Rohimi said...

kiwi! aku da follow blog kaw! follow balik eyh! eyh!

http://dyathemademoiselle.blogspot.com

Muhammad Sofwatuddin said...

eh, bgus r ko kiwi..
ak pun nk blajar muet jga la..
24ari blan ni dah stat dah..
xsmpai sblan lg..
eppi holiday...
jgn lpa follow blog ak..

beruang said...

perghhh.
stdy muet 2h..
nvr mind..
ang mg nk jd lawyer kn..
gud lux weh..
kejayaan mu,kejayaan ku jua..
kata h&w..
hahahaha